Followers Tersayang

Ahad, 19 Julai 2009

MAAFKAN SAYA!!!!!!

Dulu, aku tak buat komen-komen pasal shortfilm, lecturer, asyik buat penulisan syok sendiri je... lepas tu bila dapat feedback dari tuan badan, aku minta maaf secara terbuka. Kadang-kadang tu, biasalah kan wartawan-wartawan memang macam ni. Biasalah aku ni baru bertatih nak jadi wartawan, memang darah panas lagi. Malaslah nak ceta aku jadi wartawan mana, yang penting aku jadi wartawanm walaupun orang tak kenal. Once again aku MINTA MAAF ya pada sesiapa yang berkenaan.-PEACE!!!!!

1 ulasan:

hanilopiplopz berkata...

apakah yg berlaku sebenarny inihh pet??!