Followers Tersayang

Ahad, 7 September 2008

Wah....Banyaknya test!!!!

Wah...bila aku tengok jadual memang menakutkan,ari isnin dengan selasa serta rabu mahupun khamis semuanya ada test dan assignment nak dihantar.Hari isnin (pagi) Ujian lanjutan Seni Lakon (Monolog),petangnya pulak Ujian Sinema Malaysia. Hari selasa (pagi) ujian Menora dan lepastu group aku present CTU(Pendidikan Islam). Esoknya kna submit skop kajian tunjuk kat Cik Masd. Hari khamis plak submit assignment Pak wan, kimono dan kabuki, wah....tabah-tabah ajelah aku menghadapinya. Ujian monolog aku dah prepare, ujian menora blum hafal lagik manakala sinema belum baca lagi, present CTU dah siap, assignment Pak Wan belum buat lagi..Argh....aku tak boleh buang masa langsung, minggu depan present Sinema Malaysia. Hmm...aku janji yang aku akan lakukan yang terbaik untuk semua ujian dan presentation, for me,'NOTHING IS IMPOSSIBLE!!!!lagipun,bukannya mati pun buat benda tu semua, aku pernah menghadapi banyak ujian dengan baik,kenapa tidak kali ini,aku perlu percaya pada kemampuan dan kebolehan yang aku ada...tak perlu bergantung pada sesiapa kerana sebelum ni pun aku hanya bergantung pada diri aku sendiri!!!I'm proud being my self and Fatrim Syah!!!

Tiada ulasan: