Followers Tersayang

Rabu, 3 September 2008

Salam Perkenalan

Bosan,bosan dan bosan...mengapa hidup ni membosankan, namun itulah yang aku rasai kelmarin,hari ini dan semalam.Lupa lak, masuk rumah orang tak bagi salam, hai...Assalamualaikum sebagai pembuka kata daripada aku Mohd.Fatrim Syah@Pett...semoga di bulan mulia ni kita sama2 beroleh keberkatan.Hmmm.....nak story mory pasal pose la ni, dekat Sabah buka pose jam 6, dekat sini jam 7 lebih,masa first time pose(alah dua hari lepas),masuk jam 6 tu aku rasa lain macam,almaklumlah,tak biasa rasa lapar gila2,meskipun dalam Ramadhan ni bukan saja menahan lapar malah menahan segala-galanya. Hmm....tak best plak ceta pasal ramadhan je kan, mentang-mentanglah bulan ramadhan nak gak ceta ramadhan. Aku sedih wei...tak balik Sabah tahun ni, seumur hidup aku, tak pernah sekalipun aku tak beraya ngan family , sedih kot dengar lagu raya tahun ni, dulu taklah terasa raya ni,tapi,bila dah study jauh2 camni, touching gak....Erk......CONCLUSIONNYA AKU RENGSAK!!!!

Tiada ulasan: