Followers Tersayang

Jumaat, 19 September 2008

I hate U!!!!!!!!

Hari ni hari yang paling best sekali dalam hidup aku, nak tahu napa?? malasnyer nak tulis, kang ada plak yang perasan apa yang aku tulis tu adalah dier, yalah, mana lah tau kan. Ok, ok, buang masa tul, nak tulis intro pun nak panjang2 giler, apa ada orang baca ker???Eh, mestilah ada, banyak gak feedback aku dapat tapi kat myspace ajelah, huhu....blog ni macam diary aku plak, aku taip2 diary aku dan biar orang lain baca, camtu kot, tapi takpe, at least orang tahu siapa aku, aku kan low profile giler2, mana lah ada yang kenal aku. K, napa title kali ne aku pilih I Hate U!! Best tau ungkapkan perkataan tu terhadap orang yang kita benci sangat2, malah terhadap orang yang kita sayang sangat2!!!!At least ada bnda yang boleh dijadikan jambatan antara dia dan diriku, selalunya, aku & dia SPEECHLESS je. Cuba korang cuba sendiri, tapi dalam nada yang seolah-olah u all ucapkan I LOve U, mesti bunyinya lain & perasaan serta rasanya pun lain, aku dah cuba, tu pasal aku suggest kat korang.

Tiada ulasan: