Followers Tersayang

Khamis, 28 Mac 2013

Tempahan Novel ASRAMA terbitan FIXI

Assalamualaikum dan Selamat Pagi Semua,

Korang semua diharap sihat sejahtera hendaknya. Maaf berblogging kini semakin jarang kerana kesibukan dalam kuliah yang juga kebetulan amik kursus writing. Jadi, siang malam 24-7 adalah writing dan writing.
Okey, takut korang tarik kening pula baca cerita panjang berjela aku, jadi novel plak kang.

Maka dengan ini aku memaklumkan
pesanan/ order novel ASRAMA tulisan saya terbitan FIXI 
dibuka bagi yang mahu menempah DIRECT dengan saya.
Cuma, jika anda mahukan lebih banyak buku termasuk ASRAMA boleh ke laman web FIXI untuk menempah. Ada six pack giteww.. eh! Maksudnya ada 6 buah buku dalam 1 tempahan dengan harga berpatutan.

Maka, kita hidang dulu gambar cover untuk semua, nak promosilah tu kan.

Sekiranya ada yang berminat, sila pm saya di FB dengan nama, alamat dan nombor telefon. Tempahan akan dibuka sehingga jam 9.00 malam (jumaat) sebab sabtu ada sesi pelancaran novel ini di KB1M UTC Pudu Sentral Kuala Lumpur pada jam 1.00 petang hingga 2.00 petang, jemput datang juga.

Cara-cara pembayaran adalah seperti berikut ;

Saya ada 3 akaun bank iaitu BSN, MAYBANK dan BANK ISLAM. Oleh kerana agak bahaya nak letakkan nombor akaun, pada sesiapa yang menempah, saya akan pm cara pembayaran secepat mungkin di FB anda. Mungkin malam ni kot. :)

Thanks. ^___^

p/s ~ bookmark adalah limited kepada 50 pembeli pertama sahaja, selebihnya akan dapat cop tapak kaki kucing yang sedia berterima kasih. hik hik :)


2 ulasan:

Gades Despatch berkata...

Hai..erm sy dah bce novel awk (asrama) dan ending dia mmbuatkn sy mengimbas balek ape yg sy bce..knpe dahlia dh mati plak?? Mak dahlia tu mati jgak ke?..heiyaa. btw, novel awk best ;)))

Gades Despatch berkata...

Hai. Erm sy dah bce novel awk. Yeaa ia sgt best smpaikn sy sggup skip makan sbb nk hbiskn. Tapi nape ending dia cam membingungkn eh. Mak dahlia tu dh mati er? Apesal dahlia tu bleh mati lak..heiya pening woo