Followers Tersayang

Selasa, 23 Ogos 2011

K Pop Versi Malaysia Yang Hmm....bulihlah.....

Pada beberapa minit lalu, aku blogwalking kat beberapa blog. Kemudiannya ternampaklah 
suatu entry yang aku rasa patut buat aku tertarik. Sekali tengok, perghhhh!!!! Seksanya..
Tapi aku peduli apa, mahu enjoy macamana mereka menyanyi. 
Masuk menyanyi ni, dah tentu-tentu aku nak tulis pasal artis kan? 
Ala, sudah tajuk entry tu pun wannabe...
So, Kpop Malaysia yg aku maksudkan itu adalah Max 24:7.  

Kesian juga bila tgok komen negatif kat youtube pasal mereka nih, tapi sememangnya ...
mereka hanya bersandarkan rupa sahaja berbanding kumpulan Kumpulan VIP anak didik Adam AF2 yg lebih mementingkan vokal. 


Malahan lagu mereka iaitu Lagu Sedih mendapat tempat di hati peminat
 berbanding
 pelancaran album Gadis & Bunga yg agak suam-suam kuku. 
Bukan mahu merendahkan tetapi bakat adalah paling utama untuk mendapat tempat,
 kalau tidak kutukanlah yg diterima. 
Aku kongsilah 2 vids ya, satu persembahan Kumpulan Max 24:7 di Istana Budaya baru-baru ini
 dan 
yang satu lagi persembahan Kumpulan VIP. 
Siapa lagi Kpop? 
Siapa lagi berbakat? 
Nilailah sendiri. 
Semoga mereka terus sukses dalam industri ini...
PEACE NO WAR..:)

Notakecik : Aku like je fan page dorang, saja nak tahu perkembangan...kakakaka...

2 ulasan:

madmal berkata...

okeh okeh .. k popopopopoppo ta best pown. hoho

Guy Next Door (Fatrim Syah) berkata...

ya ke mal? Sebenarnya, aku pun x suka sgt, tp nak buat macamana, ada segelintir kengkawan aku yg minat gila Kpop..hehehe..apapun aku suka lagu.'I want no body...no body but you!'. Eh, sat, bkn kpd kamu ya..tu je lagu aku tahu..:p