Followers Tersayang

Khamis, 18 Oktober 2012

Yeay! Terbit novel pertama.


  Tajuk Buku : Geng Karipap
Harga : RM 12.00 (Semenanjung)
RM 14.00 (Sabah/Sarawak)
Terbitan : Fajar Pakeer
ISBN : 978-967-365-141-2
#Baca Sinopsis Geng Karipap (KLIK)

Alhamdulillah, syukur kepada tuhan akhirnya novel pertama saya telah terbit. 
Legalah juga hati ini selepas melihat covernya yang sangat 'MERAH JAMBU' ini. 
Rasa nak tergelak pun ada. 
Rasa tak percaya pun ada dengan buah tangan sulung ini.
Ini merupakan satu permulaan buat saya. 
Excited juga bila ada buku sendiri. 
Dulu selalu lepak kedai buku 2, 3, 4... 5 jam pun pernah. 
Aku memang hantu membaca buku.
Kini, rasa macam segan silu pula nak masuk kedai buku. 
Bercerita mengenai buku ini, saya siapkan manuskripnya sudah lama.
 Saya sudah fikirkan watak ini sejak dulu lagi untuk sebuah cerpen simpanan.
Lama-lama tu sibuk belajar, sibuk dengan assignment, saya simpan saja cerpen itu sehinggalah saya tergerak hati mahu membuatnya dalam bentuk buku.
Akhirnya berhasil dan saya hantar kepada penerbit dan lulus penilaian. 
Masa tu gembira macam menang sesuatu.
Pelbagai pengalaman yang saya tempuh sepanjang mahu mempunyai sebuah buku.
Kalau ikutkan ini buku kedua saya, tapi apa boleh buat. 
Ada hikmah dibalik semuanya.
Eh! Tacing-tacing pula.
Korang jangan baca saja, 
belilah untuk adik-adik korang, anak buah korang ke.
 Insya ALLAH, 
buku ini menggunakan Bahasa Melayu Tinggi (BMT) yang mudah difahami dan santai.

Untuk menempah pergi klik SINOPSIS dekat atas tu. 


P/S~ Next novel maybe bulan januari 2013. Tunggu! Eh! Jangan lupa beli yang ni tau. Terima kasih semua!

5 ulasan:

Fendy berkata...

wow..dah ada buku sendiri...tahniah2

Cik Nas :) berkata...

wahh..tahniah..tmpang gembira :D

Sue PeLik berkata...

hantu membaca buku tak per. jangan hntu raya! heheheh

Jejari Tak Runcing (Fatrim Syah) berkata...

Terima kasih semua. ^___^

Embun Melati berkata...

Tahniah Fahrim!

best kan tengok hasil tangan kita sendiri..:)