Followers Tersayang

Selasa, 13 Ogos 2013

Update Blog Bersawang! Salam Lebaran Semua. :)


~SALAM AIDILFITRI & SALAM LEBARAN~

Fuh! Lama sungguh daku tak nulis kat belog ni. Kalau dulu hari-hari ada je yang aku nulis. Mungkin sebab aku dah jadi penulis novel tegar makanya lama tak update, fuh! Sawangnya tu.... Maka hadir aku ke sini untuk 'hai-hai' kepada kawan-kawan blogger lain. Apa khabar anda semua? Moga sihat selalu. 

Raya Ke-6 baru nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Memang so.. so lambat! Orang malam raya dah nulis, ada yang sejak malam raya dah berpuluh gambar letak kat belog. Adapun saya ingin memohon maaf andai ada terkasar bahasa, salah silap di mata. Maaf zahir dan batin.

Bolehlah jeling-meling gambo raya kat bawah. Tak banyak amik, biasalah orang biasa-biasa saja. Segan nak amik gambar bebanyak. :d 


 
Yang ni anak buah aku yang ke-2. Nama dia               Yang ala-ala 'ustaz tak jadik' ni adalah 
Aliff. Tapi sebab dia lahir Ramadhan lepas,                 aku. Masih single dan available, eh!
maka panggil dia Ramadhan. Sangat nakal!


JAP!!!


 Ha, sambil tu aku nak promo e-novel baru aku berjudul 'GILA! AKU SUKA DIA?. E-novel ni aku letak kat Laman Web Novel Melayu Kreatif milik Kaki Novel. Insya ALLAH lepas ni ada novel bersama syarikat penerbitan tersebut.

E-novel ni mengisahkan 3 jejaka bujang terlajak yang mencari cinta. Bila namanya lelaki, mulut ni memang berat nak cakap romantik bagai. Adapun ditulis mengikut pemerhatian dan pengalaman orang lain, just ada sedikit pengalaman sendiri, eh!

Nak baca klik je gambar cover kat bawah ni. Nanti akan terus ke laman web tu. :)




p/s --- Raya tahun ni agak meriah sikit sebab jenjalan banyak tempat. Melawat sanak saudara dan baby2 yang baru lahir. Tapi paling ingat baby sepupu belah emak, comel sangat, lahir masa Ramadhan juga, nasib baik perempuan, kalau lelaki berebut nama dengan budak nakal kat atas tu. Nama baby tu NUR KASIH. Erm! Fefeling bilalah nak ada anak sendiri kan? Eh! :d


Salam Lebaran,
Fatrim Syah@Guy Next Door.

2 ulasan:

Unknown berkata...

pun boleh kalau nak feeling....
err,tapi kena cari calon dulu lahhh

Tanpa Nama berkata...

Mantap......