Followers Tersayang

Khamis, 4 September 2008

RENGSAK!!!!!!!!!!!!!

Semalam aku tak tido gara2 buat assignment Pak Wan, tengok2 ari ne takde presentation..sia2 je aku tak tido satu malam...kesian ngan kucen tak tidur ngan aku2 sekali, apa leh wat, itulah pengorbanan namanya dalam belajar. Apapun ok lah gak dah siap,tapi nasib baik kena bagi pluang perbaiki lagi assignment tu. Assignment yang lain pun banyak tak siap lagi,hari ni je 2,3 orang lecturer aku jumpa gara-gara nak buat assignment subjek Sinema Malaysia, susah gila2, bak kata En.Norman lecturer subjek sosiologi aku cakap, kalau tak susah bukan belajar namanya..By the way, tu aje lah aku nak tulis, malasnyer aku, RENGSAK gila2, ari ni buka pose kat kandang(gerai makan) ngan kawan-kawan aku. For my beloved friends... especially Izy@combi,Kerol,Muse...Jemi..and all my friends(Kelas CT 112,part 2 uitm Puncak Perdana). Semoga U all tabah menjalani ibadah puasa......Happy fasting Day!!!!

Tiada ulasan: